Dracu' lucreaza in marketing


reclama accidenteAdevarul.ro:Reclama care a produs peste 500 de accidente rutiere într-o zi pe străzile din Moscova

 

O agenţie de publicitate din Rusia a intrat în vizorul poliţiei, dar şi al presei internaţionale, după ce o reclamă realizată de companie a fost cauza producerii a nu mai puţin de 517 accidente rutiere într-o singură zi.
Ideea unei agenţii din Moscova, Sarafan Advertising Agency, a iscat haos pe străzile din Moscova din cauza unei campanii de promovare menită să atragă atenţia asupra unui nou tip de reclamă stradală. Mai exact, agenţia a plasat pe lateralele a 30 de maşini afişe uriaşe care înfăţişează o pereche de sâni generoşi, în timp ce sfârcurile sunt acoperite de un mesaj care anunţă ironic „Te atrag“ . Maşinile „ornate“ astfel au reuşit să distragă atenţia participanţilor la trafic în asemenea măsură încât s-au înregistrat 517 incidente rutiere pe parcursul unei singure zile, relatează publicaţia britanică Daily Mail.  Ploaia de accidente a alertat poliţia rutieră moscovită, care a retras maşinile din circulaţie. Copleşiţi de numărul plângerilor venite din partea şoferilor care şi-au avariat maşinile din pricina reclamei buclucaşe, reprezentanţii companiei au anunţat că vor oferi despăgubiri în cazul în care asigurarea auto nu acoperă reparaţiile. Automobilistul Ildar Yuriev, în vârstă de 35 de ani, victima unuia dintre incidente, a declarat că se îndrepta spre o întâlnire de afaceri când a observat imaginea unor sâni uriaşi lipită pe un camion. „Imediat am fost lovit de maşina din spate, iar şoferul mi-a spus că atenţia i-a fost distrasă de afişul respectiv. Am întârziat la întâlnire şi a trebuit să-mi las maşina la service, dar chiar dacă am asigurare tot mai trebuie să scot nişte bani din bunzunar„, s-a văitat acesta.
recl

 

FOTO Daily Mail

 

Un purtător de cuvânt al agenţiei Sarafan Advertising a explicat că afişul face parte dintr-o campanie de promovare a unui nou tip de format publcitar pe care vor să-l introducă pe piaţă. „Vrem să încurajăm clienţii să-şi facă reclamă folosind acest tip de afişaj mobil, ba chiar ne-am gândit că ar fi o alternativă bună să fie postate şi pe mijloacele de transport în comun. Am vrut doar să atragem atenţia“, a declarat reprezentantul firmei.